Lipsa comunicării directe cu studenţii, colectarea şi oferirea de feedback de la şi pentru studenţi, dar şi absenţa formelor de stimulare pentru o mai bună implicare activă a acestora în activităţile didactice sunt cele mai mari dificultăţi resimţite de cadrele didactice ale Universităţii de Vest Timişoara (UVT), potrivit rectorului Marlen Pirtea, potrivit AGERPRES.

„Este important de remarcat faptul că la nivelul comunităţii UVT nu s-a resimţit o dificultate majoră în adoptarea practicilor online, fapt rezultat din acestui studiu cuprinzător, la care au participat mai mult de jumătate din cadrele didactice care formează comunitatea academică din UVT. În schimb, răspunsurile au indicat faptul că s-a resimţit un volum de efort de lucru dublat faţă de situaţia normală şi doar pe alocuri o eficienţă mai crescută a predării online în comparaţie cu cea clasică, indicând stringenţa unei mai rapide adaptări la instrumentarul online, în primul rând din partea cadrelor didactice. Cu siguranţă, deşi această situaţie de urgenţă epidemiologică nu a fost dorită de nimeni, vom avea şi un mare câştig calitativ pe care-l vom obţine din experienţele trecerii la activităţile online, pe care probabil că nu le-am fi adoptat atât de repede în condiţii obişnuite. Am traversat un proces de trecere totală la activităţi didactice online, ceea ce a contribuit la o evoluţie categorică a educaţiei universitare spre modernizare”, subliniază rectorul UVT Marilen Pirtea, într-un comunicat transmis, miercuri, AGERPRES.

Distribuie Pe Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.